loading...

دکوراسیون اداری

طبق تحقیقاتی که انجام شده است نوع دکوراسیون اداری اهمیت ویژه ای در راندمان کارمندان یک مجموعه خواهد داشت به طوری که اگر دکوراسیون اداری مناسب باشد کارمندان انگی...

مبنا
بازدید : 109
/ زمان : 16:50:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دکوراسیون اداری

طبق تحقیقاتی که انجام شده است نوع دکوراسیون اداریاهمیت ویژه ای در راندمان کارمندان یک مجموعه خواهد داشت به طوری که اگر دکوراسیون اداریمناسب باشد کارمندان انگیزه بیشتری برای کار خواهند داشت. یکی از نکاتی که باید در دکوراسیون اداری رعایت شود استفاده از نور مناسب برای محیط می باشد نور خیلی زیاد و با بسیار کم می تواند به زودی باعث خستگی کارکنان یک مجموعه شود. یکی از مسائلی که باید در دکوراسیون اداریوراسیون اداری مورد توجه قرار بگیرد هارمونی است که باید در اجزای مختلف محیط کار وجود داشته باشد

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 123
  • بازدید کلی : 330
  • کدهای اختصاصی